Kod |
Ders Adı |
Dili |
Türü |
BLG 468E |
Nesneye Dayalı Modelleme ve Tasarım |
İngilizce |
Seçmeli |
Kredi |
AKTS |
Ders |
Uygulama |
Laboratuvar |
2 |
4 |
2 |
0 |
0 |
Dersin Önşartı ve Sınıf Kısıtı |
Ders Önşartı |
BLG 252E MIN DD veya BLG 252 MIN DD
|
Sınıf Kısıtı |
Yok |
Ders Tanımı |
Bu dersin ana konusunu nesneye dayalı tasarımın prensipleri ve kalıpları oluşturmaktadır.
Her kalıp, belli
bir konudaki yazılım problemine ilişkin deneyimlerle elde edilmiş en iyi çözümü tarif etmektedir.
Tasarımın yanı sıra ders kapsamında nesneye dayal
ı yazılım geliştirmenin diğer temel konularına da
değinilecektir. Bu konular
;
tümleştirilmiş yazılım geliştirme süreci (UP)
, kullanım senaryoları ve problem
uzayının
modellemesidir. Tüm modeller UML kullanılarak ifade edilecektir
|
|