2020-2021 Akademik Yılı Yurt Dışı Lisans Adayların Kesin Kayıtları / 2020-2021 Academic Year-Undergraduate Level Foreign Student Admission Registration

 

Kayıt Tarihleri: 12 Ekim 2020 - 16 Ekim 2020 16:00

Kayıt Yeri : İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa Kampüsü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

İSTENİLEN BELGELER

1-  Ön kayıtta sunulan sınav belgesinin aslı

2-  Lise Diplomasının aslı ve noter onaylı Türkçe veya İngilizce tercümesi

3-  Lise Diplomasının Türk liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren, T.C Milli Eğitim Bakanlığı ya da ülkelerinde ki Türk Büyükelçiliği ya da Konsolosluğu’ ndan alınacak “Denklik Belgesi”nin aslı.

4-  Lise Transkriptinin aslı ve onaylı Türkçe veya İngilizce tercümesi

5-  Öğrenim vizesi veya turistik vize işlenmiş pasaportun vize sayfalarının ve Pasaportun asılları ve onaylı Türkçe Tercümesi

6-  6 adet vesikalık fotoğraf

7-  Öğrenci katkı payının yatırıldığına ilişkin banka dekontu (Öğrenci katkı payı listesi için tıklayınız. Öğrenci katkı payı Vakıf Bankası şubelerine öğrenci numarası belirterek 12 Ekim 2020 tarihinden itibaren ödenilebilecektir.)

8 - İTÜ Yabancı Uyruklu Öğrenci Taahhütnamesi (Taahhütname için tıklayınız.)

 

AÇIKLAMA / EXPLANATION :

Öğrenim Ücreti / TUTION FEE :

Ülkesinde bulunması nedeniyle öğrenim ücretini yurtdışından gönderecek adayları için hesap numaraları aşağıdadır.  The bank account information for the students who will transfer their tuition fees from abroad due to their residence in their country is below.

a- Lisans Programları için /  For Undergraduate Programs :

VAKIFBANK:

Şube Kodu / Branch Code : 401

IBAN No / Iban Number    : TR120001500158007308755047

Shift Kodu / Shift Code  : TVBATR2AXXX

 

b- Uluslararası Ortak Lisans Programları içinFor UOLP – SUNY Programs :

VAKIFBANK:

Şube Kodu / Branch Code : 401

IBAN No / Iban Number    : TR050001500158007308755464

Shift Kodu / Shift Code  : TVBATR2AXXX

 

 

Admission Registration Dates: 12 October 2020 - 16 October 2020 4:00 PM

Admission Registration Place: Istanbul Technical University Ayazaga Campus Registrar’s Office 

DOCUMENTS REQUIRED:

1- Original copy of the  exam result  submitted in application.

2- Original High School Diploma and a notarized Turkish translation

3- Equivalence certificate of the diploma (From Turkish Ministry of Education-Board of Education and Discipline or Turkish Consulates abroad)

4- Original High School Transcript and a notarized Turkish translation

5- Notarized copy of the passport that issued a student or a tourist visa translated to Turkish by Notary.

6- Photos  ( 6 copies, passport size)

7- Bank receipt of semester tuition fee. (Click for list.)  Student tuition fees can be paid to Vakıf Bank branches as of October 12, 2020 by specifying the student number. )

8- A letter of undertaking for foreign students. (Click for letter of undertaking.)