2020-2021 Akademik Yılı Yurt Dışı Lisans Adayların Kesin Kayıtları / 2020-2021 Academic Year-Undergraduate Level Foreign Student
Admission Registration
Kayıt Tarihleri:
12 Ekim 2020 - 16 Ekim 2020 16:00
Kayıt Yeri :
İstanbul Teknik Üniversitesi Ayazağa Kampüsü Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
İSTENİLEN BELGELER
1- Ön kayıtta sunulan sınav
belgesinin aslı
2- Lise Diplomasının aslı ve
noter onaylı Türkçe veya İngilizce tercümesi
3- Lise Diplomasının Türk
liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren, T.C Milli Eğitim
Bakanlığı ya da ülkelerinde ki Türk Büyükelçiliği ya da Konsolosluğu’ ndan
alınacak “Denklik Belgesi”nin aslı.
4- Lise Transkriptinin aslı ve onaylı Türkçe veya İngilizce
tercümesi
5- Öğrenim vizesi veya turistik
vize işlenmiş pasaportun vize sayfalarının ve Pasaportun asılları ve onaylı Türkçe Tercümesi
6- 6 adet vesikalık fotoğraf
7- Öğrenci katkı payının
yatırıldığına ilişkin banka dekontu (Öğrenci
katkı payı listesi için tıklayınız. Öğrenci katkı payı
Vakıf Bankası şubelerine öğrenci numarası belirterek 12 Ekim 2020
tarihinden itibaren ödenilebilecektir.)
8 - İTÜ Yabancı Uyruklu Öğrenci Taahhütnamesi (Taahhütname
için tıklayınız.)
AÇIKLAMA /
EXPLANATION :
Öğrenim Ücreti /
TUTION FEE :
Ülkesinde bulunması nedeniyle öğrenim ücretini yurtdışından gönderecek
adayları için hesap numaraları aşağıdadır.
The bank account
information for the students who will transfer their tuition fees from
abroad due to their residence in their country is below.
a-
Lisans Programları için /
For
Undergraduate Programs :
VAKIFBANK:
Şube
Kodu /
Branch Code : 401
IBAN
No / Iban
Number
: TR120001500158007308755047
Shift
Kodu / Shift
Code :
TVBATR2AXXX
b-
Uluslararası Ortak Lisans Programları için
/ For UOLP – SUNY Programs :
VAKIFBANK:
Şube
Kodu /
Branch Code : 401
IBAN
No / Iban
Number
: TR050001500158007308755464
Shift
Kodu / Shift
Code :
TVBATR2AXXX
Admission Registration Dates:
12 October 2020 - 16 October 2020 4:00 PM
Admission
Registration Place: Istanbul Technical University Ayazaga Campus Registrar’s
Office
DOCUMENTS REQUIRED:
1- Original copy of the exam result submitted in application.
2- Original High School Diploma and a notarized Turkish translation
3- Equivalence certificate of the diploma (From Turkish Ministry of
Education-Board of Education and Discipline or Turkish Consulates abroad)
4- Original High School
Transcript and a notarized Turkish translation
5- Notarized copy of the passport that issued a student or a tourist visa
translated to Turkish by Notary.
6- Photos ( 6 copies, passport size)
7- Bank receipt
of semester tuition fee. (Click
for list.)
Student tuition fees can be paid to Vakıf Bank branches as of October 12, 2020
by specifying the student number. )
8- A
letter of undertaking for foreign students. (Click
for letter of undertaking.)
|